...

با اینکه میری و حرف های دلت رو میزنی، همه چیزی که از حماقت و پستی‏شان گوشه دلت مونده رو میکوبی توی صورتشون. اما وسط اون عصبانیت و گیجی ، انگار یکی توی ذهنت مدام تکرار میکنه تحقیرش نکن! تحقیرش نکن! 

این جوریاست...!

 

آدم میمونه تو کارش خودش!.تو یعنی از آقای آ دلخور هستی که چرا این همه راه رو میخواد بره و برگرده با این راننده های …! ، بعد شب بشینی براش مدل شال گردن و طریقه بافتنش رو پیدا کنی.هی فک کنی چه رنگی با اون پلیور سرمه‏ای که خیلی بهش میآد سته و بعد از تصورش با اون ذوق بکنی و قند تو دلت آب بشه..  

 

کار دل هم عجب حکایتیه!..

کی خر است؟!

تهران که بودم در طی یه ماه سه بار افتادم (پله آخر پل عابر پیاده!، از روی پل فلزی روی جوی آب!، پله های ورودی ساختمانمون!) .دیروز ظهر موقع شستن ظرف ها یه کاسه شیکوندم، موقع سحری داشتم ظرف برنج رو از یخچال بیرون میآوردم،از دستم افتاد و  پخش زمین شد! جالبتر اینکه! در حالی که داشتم ظرف رو بیرون میآوردم به مامانم ‏گفتم: مامان !فک کنم برنج زیاد باشه هااااا!

افتادن‏ها رو گذاشتم تقصیر کفشام ،آقای "آ" میگه چت شده دختر؟ نگرانتم !، خواهرم میگه اصلاً حواست اینجاها نیست! ، مامانم میگه بخاطر ضعفه ، بیشتر غذا بخور!

یعنی واقعاً من چم شده!!!؟  

............................

تصمیمم رو واسه ارشد گرفتم، تا حدی اطلاعات گرفتم ، منابع رو هم همینطور. حالا میمونه پشتکار و اراده!  

آقا اصلاً  هر کس نخوند خر است!!

.............................

این هم واسه کسانی که شاید مثل من یه زمانی در به در دنبال منابع باشند، شاید هم اصلا کسی گذرش به اینورها نیوفته! کی میدونه؟!: 

لینک منابع کارشناسی ارشد مترجمی  زبان انگلیسی   

زبان عمومی:     

:Vocabulary

 -1100 Words

-Vocabulary for the High School Student  

 Essential Words for the TOEFL 

 -World of Words  

آرزوی حوا

آرزوی حوا

دعای من اینست، آرزوی من اینست،

که ما با همدیگه ازین دنیا برویم

آرزویی که هیچ وقت در روی زمین از بین نمی رود،

در قلب هر زنی که عاشق است جا دارد،
تا انتهای زمان؛
و این بایست با نام من خوانده شود.

ولی اگر یکی از ما باید زودتر برود،
دعای من اینه که آن نفر من باشم؛

چون او قوی است،
من ضعیفم،
آنقدر که او برای من مهم است من برای او نیستم.

زندگی بدون او زندگی نیست؛
چطور می توانم تحملش کنم؟

این دعا ابدی است،
و تا زمانی که نسل من ادامه پیدا می کند متوقف نخواهد شد

من اولین زن هستم
و در آخرین زن نیز تکرار خواهد شد.

-مزار حوا
آدم: هر جا که او بود، آنجا بهشت بود.

از خاطرات حوا : نوشته مارک تواین