داشتنی ها

چه چیزی بهتر از اینکه یه آقای آ دارم که این‏همه مهربونه،این‏همه باشعوره، این همه دوستم داره...

چه چیزی بهتر از اینکه خواهری دارم که بی‏اندازه دوستم داره، این همه دلسوزه، این همه منو میفهمه...

اینا همه دلیل زندگی‏ان، گاهی اوقات نمی‏بینمشون، انگار کور شده باشم ،یا اینکه اصلا نخوام ببینمشون.

اما الان خوشحالم

با خواهرم که چت کردم،از سختی‏ها گفتم ، از این‏که گاهی اوقات کم میارم، باهام حرف زد هر دو گریه کردیم.

با آقای آ حرف زدم، گفتم گفتم گفتم گوش کرد،باهام حرف زد، بهم امید داد ، آغوش آرامش‏بخشش رو بهم داد.

انگار که چشم‏هام باز شدن. 

*خواهرم گفت همیشه این ترانه رو به یادت گوش میدم، چیزهایی که میگه حرفای منه. دانلودش کردم و گوش دادم .  هربار که گوشش میدم گریه‏ام میگره،اما از شوقه.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
A دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ

to tamame dashtanio zendegie‎mani.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد