آره دیگه...

پسرک دوست داشتنی و خواستنی ما سه ساله شد، و اینجانب که خاله‏ی تنبلی هستم با 13 روز تاخیر اومدم اینو نوشتم. اینکه من چقدر این موجود رو دوست دارم خدا میدونه. تو فرشته کوچولوی مایی.

اینجا دو سه روزه که اومدن پاییز احساس میشه و اولین بارون پاییزی هم بالاخره دیشب و امروز بارید. نمیدونم شاید فقط واسه من اینطوره اما این هوا با اینکه دوستش دارم دلگیرم می‏کنه.

جالبه ! یه مشت کتاب واسه ارشد خریده باشی، کلی هم ایده تو کله‏ات باشه و اما واسه اینکه بهش برسی اراده به خرج ندی. نمی دونم! خوب من اینجورم! بعضی اوقات این خودم رو خیلی دوست دارم ها، اما گاهی اوقات از این تنبل بازی هام عذاب وجدان می‏گیرم. بعد کلی هم واسه کارهام توجیه میارم .دوستم میگه تو حالا ترم هفتی فرصت داری که رفتی کتاب و نمایشنامه خریدی؟! میگم یه مترجم یابد مطالعه‏اش زیاد باشه! هه هه!!!

همین الان به آقای آ گفتم این همه درس رو ول کردم دارم می‏نویسم، خرم نه؟ جواب داده درست نیست آدم کاری رو بکنه بعد توجیه کنه. اگه کاری خریته، خریته!

آی من خودم رو دوست دارم!:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتابی خانوم دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa

سلام آنی جان....

با این هوا من خیلی رفیقم...کلا خیلی دوستش دارم.

اینجا هم دیروز و امروز بارون بارید..مثل شهر شما

هوای اینجا هم مث شهر شما چند روزیه بارونی شده.

میگم همشهری عزیز...تولد خواهرزادت مبارک باشه....

آره پارسه خیلی عالیه...ولی متاسفانه رشته من رو ساپورت نمیکنه....

من شروع کردم به خوندن...الان ۱ هفته و نیم میشه...
خریت هم گاهی تو زندگی نقش چاشنی رو بازی میکنه....البته چاشنی بیش از حد هم همچین خوب نیست....

نشونه شهر ما= یه پارک که اسمش دولته .... یه رودخونه که من عاشقشم و ۴تا پل روشه...یه پل قدیم چندتا جدید...مردم مهربون و بعضا متحجر...با لهجه بسیار شیرین دزفولی:))
الان همشهری شدیم نه؟!
راستی...هم سنیم؟


نشونه ها همه درسته‌:دی

محمد دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
با این حساب تولدش مبارک
الته اینم بعد از ۱۳ روز
با منم سری بزن و با اومدنت مارو شاد کن بای

مهتابی خانوم دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

من:
۲۹/۴/۶۵

آ پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ

معلومه چقد خودتو دوست داری!!! یه نگاه به آدرس وبلاگ بندازی معلوم میشه!

:دی :">

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد