- این روزها حس و حال خاصی دارم، این خاص را اصلا نمی‏تونم توضیح بدم،حتی برای خودم. اصلاً بد نیست،خوب هم نیست خیلی گنگه. این روزها خیلی میخونم،خیلی میبینم، انگار همه اینها توی ذهنم تلنبار شده‏اند. فکر میکنم باید بشینم و فکر کنم یک سری از این چیزها رو کاملاً حذف کنم، به اندازه کافی ازشون خوندم و فهمیدم و دیگه باید تمامش بکنم.

 

- هزار و یک کار و درس دارم، اما میل عجیبی پیدا کردم که تفریح کنم با دوستانم بروم بیرون و بخندم، با آقای آ برم بیرون و قدم بزنم ، سینما برم و باز هم بخندم. برم پیش خواهرام و شب بشینیم و گپ بزنیم... . این من بیچاره گناهی نداره، خیلی هم قانعه اما طفلکی دلش پوسید دیگه!

- حس مثبتی دارم که میگه روزهای خوبی در راهه.

همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
آ شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

ایشالا خیره!

آَنید پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://sokotetofan.blogfa.com

سلام آنی جان
فکر کنم الان که نیستی داری به این حال خوبت میرسی
خوش بگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد